Albert Kincl

Bakalářská práce

Product placement jako marketingový nástroj

Product placement as a marketing tool
Anotace:
Cílem práce je konkretizovat realizaci procesu umisťování výrobků do televizního vysílání s hlavním zaměřením na české prostředí. Analyzovat product placement jako marketingový nástroj a představit jeho možné formy a aktuální trendy. Přiblížit vývoj této marketingové komunikace a v neposlední řadě pojednat o pozitivech a negativech této specifické formy reklamy. Dále je pomocí dotazníkového šetření …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe thoroughly the execution of a product placement process in TV broadcasting with focus on the Czech Republic. So as to analyse product placement as a marketing tool and to introduce its possible forms and current trends. Moreover, to explain the development of this marketing communication and last but not least, discuss the strengths and weaknesses of this specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Vladimír Beneš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50777