Bc. Andrea Lundáková

Master's thesis

Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství

The specifics of the communication mix in integrated marketing communications in the food industry
Abstract:
Diplomová práce interpretuje a následovně shrnuje některá specifika komunikačního mixu značky piva Lobkowicz. Zabývá se konkurenčním prostředím a současným pojetím komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace (IMK) u komodity pivo. Charakterizuje doporučované marketingové nástroje a techniky pro správné řízení komunikace prémiových značek piva. První kapitola se zabývá produktem a …more
Abstract:
This thesis interprets and summarizes the specifics of the marketing communication mix of the Lobkowicz beer brand. It also deals with the competitive environment and the current concepts of marketing communication mix in integrated marketing communications (IMC) in the beer industry. It characterizes recommended marketing tools and techniques for the proper management of communication for premium …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní