Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství – Bc. Andrea Lundáková
Bc. Andrea Lundáková
Master's thesis
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství
The specifics of the communication mix in integrated marketing communications in the food industry
Abstract:
Diplomová práce interpretuje a následovně shrnuje některá specifika komunikačního mixu značky piva Lobkowicz. Zabývá se konkurenčním prostředím a současným pojetím komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace (IMK) u komodity pivo. Charakterizuje doporučované marketingové nástroje a techniky pro správné řízení komunikace prémiových značek piva. První kapitola se zabývá produktem a …moreAbstract:
This thesis interprets and summarizes the specifics of the marketing communication mix of the Lobkowicz beer brand. It also deals with the competitive environment and the current concepts of marketing communication mix in integrated marketing communications (IMC) in the beer industry. It characterizes recommended marketing tools and techniques for the proper management of communication for premium …moreKeywords
Integrovaná marketingová komunikace komunikační strategie komunikační mix potravinářství pivovarnictví prémiová značka segmenty zákazníků pivo Lobkowicz on-trade off-trade reklama podpora prodeje vztahy s veřejností integrated marketing communication communication strategy communication mix food-processing industry beer industry premium brand customer segments Lobkowicz beer advertising sales promotion public relations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xsuvk/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUNDÁKOVÁ, Andrea. \textit{Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f6fv8f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček