Využití IT k propagaci města Jemnice – Martina Kelblerová
Martina Kelblerová
Bachelor's thesis
Využití IT k propagaci města Jemnice
Promotion of the town Jemnice with the use of IT
Anotácia:
KELBLEROVÁ, M., Využití IT k propagaci města Jemnice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.V bakalářské práci se zaměřuji na vytvoření návrhu, který povede ke zlepšení propagace města Jemnice v oblasti turismu s využitím informačních technologií. Obsahem teoretické části práce je popis pojmů z cestovního ruchu a aktuálních trendů elektronického marketingu. Obsahem druhé části práce …viacAbstract:
KELBLEROVA, M., Promotion of the town Jemnice with the use of IT. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2019.I’m focussing on creating design which will lead to improve promotion of Jemnice in tourism using information technology in Bachelor thesis. The content of theoretical part in the thesis is description of terms from tourism and current trends of electronic marketing. The content …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Modelling small-RNA binding using Convolutional Neural Networks
Eva Klimentová -
Graph neural networks for improvement recommender system
Trung Tin Tran -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková
Barbora JEDLIČKOVÁ -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální sítě v cestovním ruchu
Lukáš Kotyk -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková