Marketingová strategie rozvoje tenisového klubu TK Slavia Orlová – Martin Kunčický
Martin Kunčický
Bakalářská práce
Marketingová strategie rozvoje tenisového klubu TK Slavia Orlová
Marketing Development Strategy of the TK Slavia Orlová Tennis Club
Anotace:
Podstatou bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii tenisového klubu TK Slavia Orlová, která má za cíl identifikovat marketingový plán klubu pro návrh dalšího rozvoje. Bakalářská práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části je rozvedena definice klíčových pojmů marketingu, SWOT analýzy, charakteristiky tenisu a tenisového klubu TK Slavia Orlová. Druhá, praktická …víceAbstract:
The essence of this work is to analyze the marketing strategy of the tennis club TK Slavia Orlova, which aims to identify a marketing plan for the club's proposal for further development. The thesis is composed of the theoretical and practical part. The theoretical part is elaborated definitions of key concepts of marketing, SWOT analysis, characteristics of tennis and tennis club TK Slavia Orlova …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Jiří Friedel
- Oponent: Aleš Aujezdský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNČICKÝ, Martin. \textit{Marketingová strategie rozvoje tenisového klubu TK Slavia Orlová}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/f6qh2t/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová