Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy – Tereza Trnková
Tereza Trnková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Marketing communication of a selected retail company
Abstract:
Trnková T., Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané maloobchodní firmy specializující se na prodej porcelánu, českého skla a šperků. Hlavním cílem práce je navrhnout nové, nebo zvýšit efektivnost stávajících nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě spolu …moreAbstract:
Trnková T., Marketing communication of a selected retail company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. Bachelor thesis focuses on the marketing communication of a selected retail company specializing in the sale of porcelain, Czech glass and jewellery. The main objective of the thesis is to propose new or increase the effectiveness of existing marketing communication tools to increase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Jana Pavelková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová