Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Bc. Tereza Müllerová
Bc. Tereza Müllerová
Diplomová práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
The design and evaluation marketing campaigns using of tools IMC
Anotace:
Předmětem diplomové práce „ Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK‟ je analýza dosavadních komunikačních aktivit společnosti Pražské služby, a.s. a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, která pomůže nejen upevnit pozici firmy na trhu, ale také přispěje ke zvýšení množství vytříděného odpadu. Teoretická východiska pojednávají …víceAbstract:
The subject of the thesis "Design and evaluation of marketing campaign using IMK tools" is an analysis of the existing communication activities of the Prague Service, a.s. And the subsequent design of a new marketing campaign using integrated Marketing Communications tools that will help not only consolidate the company's position on the market, but also contribute to increasing the amount of sorted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a8v7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček