Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Bc. Tereza Müllerová
Bc. Tereza Müllerová
Master's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
The design and evaluation marketing campaigns using of tools IMC
Abstract:
Předmětem diplomové práce „ Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK‟ je analýza dosavadních komunikačních aktivit společnosti Pražské služby, a.s. a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, která pomůže nejen upevnit pozici firmy na trhu, ale také přispěje ke zvýšení množství vytříděného odpadu. Teoretická východiska pojednávají …moreAbstract:
The subject of the thesis "Design and evaluation of marketing campaign using IMK tools" is an analysis of the existing communication activities of the Prague Service, a.s. And the subsequent design of a new marketing campaign using integrated Marketing Communications tools that will help not only consolidate the company's position on the market, but also contribute to increasing the amount of sorted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a8v7a/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček