Bc. Tereza Müllerová

Diplomová práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

The design and evaluation marketing campaigns using of tools IMC
Anotace:
Předmětem diplomové práce „ Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK‟ je analýza dosavadních komunikačních aktivit společnosti Pražské služby, a.s. a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, která pomůže nejen upevnit pozici firmy na trhu, ale také přispěje ke zvýšení množství vytříděného odpadu. Teoretická východiska pojednávají …více
Abstract:
The subject of the thesis "Design and evaluation of marketing campaign using IMK tools" is an analysis of the existing communication activities of the Prague Service, a.s. And the subsequent design of a new marketing campaign using integrated Marketing Communications tools that will help not only consolidate the company's position on the market, but also contribute to increasing the amount of sorted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní