Metodicko-psychologický vhled do výukového procesu houslové hry začátečníků – Tereza MAREŠOVÁ
Tereza MAREŠOVÁ
Diplomová práce
Metodicko-psychologický vhled do výukového procesu houslové hry začátečníků
Methodological-psychological insight into the learning process of violin playing for beginners
Anotace:
Práce se zabývá metodicko-psychologickými aspekty výukového procesu hry na housle. Snaží se o komplexní vhled do dané problematiky. Prostřednictvím analýzy a komparace vybraných metodických textů, přibližuje stěžejní faktory ovlivňující výuku a vývoj žáka. Poukazuje na význam a výhody kombinace více metodických postupů při výuce. Důležitost propojení různorodého didaktického materiálu demonstruje na …víceAbstract:
This work refers to methodological and psychological aspects of the learning process of playing the violin. It is trying to show a comprehensive view of the issue. Using the analysis and comparison of selected methodical texts, it provides an overview of the key factors affecting teaching and the development of the student. It points out the importance and advantages of combining several methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. Alena Mazgajová, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Tereza. Metodicko-psychologický vhled do výukového procesu houslové hry začátečníků. Ostrava, 2024. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Instrumentální hra / Housle
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor díla Ondra Foltýn od J. F. Karase
Aneta LACHOVÁ -
Josef Micka - Hra na housle: komparace vydání z roku 1957 a 1972
Leona NGUYEN -
Metodika výuky hry na housle v 1. ročníku ZUŠ
Ester KUČEROVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová