Daniela Dufková
Bakalářská práce
Atraktivita zaměstnavatele
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit faktory atraktivity zaměstnavatele z hlediska dělnických profesí a následně doporučit, jak tyto faktory posílit. Teoretická část se soustředí na okolí podniku, analýzu makrookolí, která je popsána pomocí PEST analýzy. Dále se práce věnuje SWOT analýze, konkurenceschopnosti zaměstnavatele, zaměstnavatelské značce a poslední kapitolou je pracovní spokojenost …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to find, describe and strengthen factors influencing decision making of blue collar workers while looking for a job. The teoretical part is focused on analysis of enterprise macro environment, which is described by PEST analysis. Afterwards the thesis describes SWOT analysis, employer’s competitiveness, Employer Branding and Job Satisfaction, explaining the main key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/f7f4pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Značka zaměstnavatele z pohledu jednotlivých generací
Evgeniya Sokolova