Etická stránka reklamy – Ing. Ivana Vyšohlídová, DiS.
Ing. Ivana Vyšohlídová, DiS.
Diplomová práce
Etická stránka reklamy
Ethical Side of Advertising
Anotace:
Cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s problematikou neetické reklamy a na základě vědeckého zkoumání posoudit, jak lidé tyto závadné reklamy vnímají. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část připomíná čtenáři základní pojmy související s reklamou a její regulací. V praktické části uvádím konkrétní příklady neetických reklam, s kterými jsme se mohli v praxi setkat. Dále tento úsek obsahuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the reader to the issue of unethical advertising and to assess the public perception of such controversial advertising on the basis of scientific research. The thesis consists of three parts. The theoretical part reminds readers of basic concepts related to advertising and its regulation. Specific examples of recent unethical advertising are presented in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9264/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
Klára Ježková