Nástroje utváření pozitivní image s důrazem na CSR ve společnosti XY – Václav Fučík
Václav Fučík
Master's thesis
Nástroje utváření pozitivní image s důrazem na CSR ve společnosti XY
Tools for creating a positive image with emphasis to CSR in company XY
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je analýza nástrojů používaných ve společnosti Veolia Česká republika a.s. k utváření pozitivní image. Primárním cílem práce je analyzovat stav image zmíněné společnosti a jejich jednotlivých nástrojů, přičemž důraz je kladen především na tzv. koncept CSR, tedy společenskou odpovědnost firem. Čtenář byl i vzhledem k relativně obsáhlé teoretické části seznámen s problematikou …viacAbstract:
The subject of this thesis is the analysis of tools used in the company named Veolia Czech Republic a.s. to form a positive image. The primary target of the thesis is to analyze the current status of the company image and its individual tools, with the emphasis on the so-called CSR concept, thus the corporate social responsibility. The reader was acquainted with the problems related to the topic due …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2020
- Vedúci: Ivan Nový
- Oponent: Adéla Marková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78821
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman