Marketingová strategie firmy vstupující na trh mikroúvěrů v ČR – Ondřej Rezler
Ondřej Rezler
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy vstupující na trh mikroúvěrů v ČR
Marketing Strategy of a Company Entering the Microcredit Market
Anotace:
Rezler, O. Marketingová strategie firmy vstupující na trh mikroúvěrů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie firmy vstupující na trh mikroúvěrů. V literární rešerši je představena problematika mikroúvěru a použitých analýz. Praktická část obsahuje zhodnocení trhu mikroúvěrů v České republice mezi nebankovními společnostmi podle …víceAbstract:
Rezler, O. Marketing strategy of the company entering the microcredit market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The bachelor thesis deals with the design of the marketing strategy of the compa-ny entering the microcredit market. In the literary research there is introduced the issue of microcredit and used analyses. The practical part includes evaluation of microcredit market in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi