Lucie Langrová

Diplomová práce

DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS AGED EIGHT TOTEN

Didactic games as a means of teaching English to young learners aged eight toten
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on the fact, whether the teachers in primary schools use the potential of didactic games and how they employ classroom language related to these games. Even though the majority of the questioned teachers consider games as a sophisticated method of teaching language and primary courses supply them with number of different games, the lack of qualified teachers can affect …více
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na otázku, zda je učiteli anglického jazyka na 1. stupni základních škol využíván potenciál didaktických her a jazyk s nimi související. Přestože většina oslovených učitelů považuje hru za sofistikovanou výukovou metodu a učebnice užívané na 1. stupni obsahují velké množství her, nedostatek kvalifikovaných učitelů může ovlivnit celkový výsledek, jelikož analyzované učebnice …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
  • Vedoucí: Jaroslava Ivanová
  • Oponent: Zuzana Bartsch veselá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2009 dostupné: světu