DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS AGED EIGHT TOTEN – Lucie Langrová
Lucie Langrová
Diplomová práce
DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS AGED EIGHT TOTEN
Didactic games as a means of teaching English to young learners aged eight toten
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on the fact, whether the teachers in primary schools use the potential of didactic games and how they employ classroom language related to these games. Even though the majority of the questioned teachers consider games as a sophisticated method of teaching language and primary courses supply them with number of different games, the lack of qualified teachers can affect …víceAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na otázku, zda je učiteli anglického jazyka na 1. stupni základních škol využíván potenciál didaktických her a jazyk s nimi související. Přestože většina oslovených učitelů považuje hru za sofistikovanou výukovou metodu a učebnice užívané na 1. stupni obsahují velké množství her, nedostatek kvalifikovaných učitelů může ovlivnit celkový výsledek, jelikož analyzované učebnice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: Jaroslava Ivanová
- Oponent: Zuzana Bartsch veselá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Komparace názorů na pohybovou gramotnost ve vztahu k typu školy ve Zlínském kraji
Erik SLÁNSKÝ -
Využití volného času u žáků ve věku 6-15 let ve městě Šlapanice
Ondřej Kovář -
Porovnání držení těla žáků ve věku 8 - 9 let ve vybrané malotřídní a městské základní škole.
Jana TREMLOVÁ -
Využití programu Filozofie pro děti ve výuce žáků ve věku 12 - 14 let
Kateřina BRAUNOVÁ -
Poruchy příjmu potravy u žáků a studentů ve věku od 15 do 18 let v Praze
Adéla Vlachová -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková -
Jazyk a styl soukromé korespondence z let 1995 až 2020
Matěj KULIŠŤÁK