Elena Hřebabecká

Bachelor's thesis

Tvorba obsahové strategie značky

Creating a Brand Content strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem obsahové strategie pro nově vzniklou značku udržitelného sportovního oblečení. První část obsahuje teoretická východiska týkající se obsahové strategie a obsahového marketingu. V první části je dále analyzováno prostředí značky. V praktické části je popsán současný stav značky včetně jejího prostředí. Na základě těchto analýz a výzkumů je v další části navržena její …more
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the content strategy proposal for a new small brand of sustainable sportswear. The first part summarizes the theoretical knowledge about content strategy and content marketing. This part also analyzes internal and external Environment. The practical part describes the company including the internal and external Environment. Content strategy is proposed according …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Adam Polášek, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.