Tvorba obsahové strategie značky – Elena Hřebabecká
Elena Hřebabecká
Bakalářská práce
Tvorba obsahové strategie značky
Creating a Brand Content strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem obsahové strategie pro nově vzniklou značku udržitelného sportovního oblečení. První část obsahuje teoretická východiska týkající se obsahové strategie a obsahového marketingu. V první části je dále analyzováno prostředí značky. V praktické části je popsán současný stav značky včetně jejího prostředí. Na základě těchto analýz a výzkumů je v další části navržena její …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the content strategy proposal for a new small brand of sustainable sportswear. The first part summarizes the theoretical knowledge about content strategy and content marketing. This part also analyzes internal and external Environment. The practical part describes the company including the internal and external Environment. Content strategy is proposed according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková