Elena Hřebabecká

Bakalářská práce

Tvorba obsahové strategie značky

Creating a Brand Content strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem obsahové strategie pro nově vzniklou značku udržitelného sportovního oblečení. První část obsahuje teoretická východiska týkající se obsahové strategie a obsahového marketingu. V první části je dále analyzováno prostředí značky. V praktické části je popsán současný stav značky včetně jejího prostředí. Na základě těchto analýz a výzkumů je v další části navržena její …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the content strategy proposal for a new small brand of sustainable sportswear. The first part summarizes the theoretical knowledge about content strategy and content marketing. This part also analyzes internal and external Environment. The practical part describes the company including the internal and external Environment. Content strategy is proposed according …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.