Marketingová analýza turistického ruchu ve vybraném regionu Jižní Moravy a návrhy na jeho marketingové vylepšení – Bc. Petra Antošová
Bc. Petra Antošová
Diplomová práce
Marketingová analýza turistického ruchu ve vybraném regionu Jižní Moravy a návrhy na jeho marketingové vylepšení
Marketing analysis of tourism in a selected region of South Moravia and suggestions for improving its marketing
Anotace:
V této práci provádím marketingovou analýzu turistického ruchu v regionu Jižní Morava, konkrétně se práce zabývá oblastí Mikulovsko. Analyzuji současný stav návštěvnosti regionu Mikulovsko a navrhuji opatření pro rozšíření turistického ruchu v této oblasti.Abstract:
In this work doing marketing analysis of tourism in the South Moravia region, specifically the work deals with the Mikulov region. Analyzing the currnet state of traffic Mikulov region and suggest measures to expand tourism in the area
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oonk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Veronika Horňáková
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Využití italské gastronomie v marketingu cestovního ruchu (region Abruzzo)
Eliška Šimková -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Incentivní cestovní ruch z pohledu hotelu
Hugo Jandl