Bc. Petra Antošová

Master's thesis

Marketingová analýza turistického ruchu ve vybraném regionu Jižní Moravy a návrhy na jeho marketingové vylepšení

Marketing analysis of tourism in a selected region of South Moravia and suggestions for improving its marketing
Abstract:
V této práci provádím marketingovou analýzu turistického ruchu v regionu Jižní Morava, konkrétně se práce zabývá oblastí Mikulovsko. Analyzuji současný stav návštěvnosti regionu Mikulovsko a navrhuji opatření pro rozšíření turistického ruchu v této oblasti.
Abstract:
In this work doing marketing analysis of tourism in the South Moravia region, specifically the work deals with the Mikulov region. Analyzing the currnet state of traffic Mikulov region and suggest measures to expand tourism in the area
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Veronika Horňáková
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting