Bc. Petra Antošová

Diplomová práce

Marketingová analýza turistického ruchu ve vybraném regionu Jižní Moravy a návrhy na jeho marketingové vylepšení

Marketing analysis of tourism in a selected region of South Moravia and suggestions for improving its marketing
Anotace:
V této práci provádím marketingovou analýzu turistického ruchu v regionu Jižní Morava, konkrétně se práce zabývá oblastí Mikulovsko. Analyzuji současný stav návštěvnosti regionu Mikulovsko a navrhuji opatření pro rozšíření turistického ruchu v této oblasti.
Abstract:
In this work doing marketing analysis of tourism in the South Moravia region, specifically the work deals with the Mikulov region. Analyzing the currnet state of traffic Mikulov region and suggest measures to expand tourism in the area
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Veronika Horňáková
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting