Bc. Simona Loňková

Master's thesis

Obsahová analýza reklamních kampaní

Content Analysis of Advertising Campaigns
Abstract:
Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem používají české vysoké školy marketingové nástroje. Cílem práce je provést obsahovou analýzu marketingových kampaní a navrhnout soubor pravidel pro jejich tvorbu. Cílem samotné obsahové analýzy je zodpovědět hlavní výzkumné otázky: Jakou komunikační strategii mají vysoké školy, jaké hodnoty obsahují jejich kampaně a zda vykazují kampaně podobný charakter. Obsahová …more
Abstract:
This diploma thesis will examine the ways Czech universities use marketing tools. The purpose of this work is to carry out content analysis of marketing campaigns and to suggest a set of rules for their creation. The aim of the content analysis itself is to answer the research´s main question: what kind of communication strategies do universities use, what values do their campaigns have, and whether …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Veronika Braciníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné