Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol – Bc. Renáta Bašová
Bc. Renáta Bašová
Diplomová práce
Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol
The use of structured learning for children with the autistic spectrum disorder in the environment of a nursery school
Anotace:
Diplomová práce „Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol“ se zabývá využitím strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra. Cílem teoretické části DP je charakterizovat jednotlivé poruchy autistického spektra, popsat triádu problémových oblastí u dětí s PAS a definovat principy využití strukturovaného učení u této cílové skupiny …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: MUDr. Eva Zárubová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŠOVÁ, Renáta. \textit{Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/f8jf67/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Pavla FOJTŮ -
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Lucie Strapáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva