Bc. Monika Kolodziejová

Diplomová práce

Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku

Optimization of marketing mix of a particular company
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace prvků marketingového mixu pro vybraný podnik, kterým je PLiSATi s.r.o. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska marketingového mixu a všech jeho prvků, kterými jsou produkt, cena, distribuce a komunikace (propagace). Praktická část práce obsahuje analýzu současného složení marketingového mixu vybraného podniku. Konkrétně bude zpracována ABC analýza …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to optimize the elements of the marketing mix for selected company, which is PLiSATi s.r.o. The theoretical part of thesis defines the theoretical basis of the marketing mix and all its elements, the product, price, distribution and communication. The practical part of thesis contains an analysis of the current composition of the marketing mix of the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/swggm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné