Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku – Bc. Monika Kolodziejová
Bc. Monika Kolodziejová
Diplomová práce
Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku
Optimization of marketing mix of a particular company
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace prvků marketingového mixu pro vybraný podnik, kterým je PLiSATi s.r.o. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska marketingového mixu a všech jeho prvků, kterými jsou produkt, cena, distribuce a komunikace (propagace). Praktická část práce obsahuje analýzu současného složení marketingového mixu vybraného podniku. Konkrétně bude zpracována ABC analýza …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to optimize the elements of the marketing mix for selected company, which is PLiSATi s.r.o. The theoretical part of thesis defines the theoretical basis of the marketing mix and all its elements, the product, price, distribution and communication. The practical part of thesis contains an analysis of the current composition of the marketing mix of the selected company …víceKlíčová slova
marketing marketingový mix prvek produkt cena distribuce komunikace analýza trh zákazník zisk tržby informace služby reklama prodej konkurence odběratel dodavatel skupina firma společnost podnik propagace lahvička víčko dóza výroba technologie marketing mix element product price distribution communication analysis market customer profit sales information services path advertising sale competition supplier group firm company enterprise promotion bottle cap jar production
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/swggm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta