Analýza produktového mixu neziskové organizace – David Hrabovský
David Hrabovský
Diplomová práce
Analýza produktového mixu neziskové organizace
Analysis of Product Mix of the Non-profit Association
Anotace:
Cílem diplomové práce byla analýza produktového mixu ziskové činnosti organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín a vypracování opatření vedoucích k větší ziskovosti pobytových a výukových programů. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření organizace a skupinového rozhovoru byla navržena opatření zaměřená na zefektivnění a zatraktivnění programů pro zákazníky. Hlavní inovací byl nový koncept …víceAbstract:
The goal of that thesis was an analysis of product mix of profitable operations of non-profit association ALCEDO - leisure centre Vsetín and make provisions for increased profitability of educational and leisure programs. Provisions for bigger efficiency and attractivness of the programs for customers based on results of questionnaire survey and focus group. The most important change was a new concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: David Müller
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Lucie Vochomůrková -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Libuše Kameníčková -
Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s.
Tomáš Janda -
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh
Jiří Kazda -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová