Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti – Arina Anufriieva
Arina Anufriieva
Bakalářská práce
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Marketing in various cultural and social settings
Anotace:
Téma práce Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti je velmi aktuální z toho důvodu, že v posledních třiceti letech vývoje lidstva začal dosud nebývalý růst globalizace světového hospodářství prostřednictvím liberalizace mezinárodního obchodu a nových způsobů komunikace. Cílem práce je zjistit, zda je vhodná nová produkce firmy IKEA a její reklamní kampaň ve dvou rozdílných prostředích …víceAbstract:
Marketing theme of work and consideration of social and cultural diversity is very relevant for this reason that in the last thirty years of human evolution began an unprecedented growth in globalization of the world economy through international trade liberalization and new modes of communication. The aim of the work is to find out if IKEA's new production and advertising campaign is appropriate in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a7ps8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
Libor Štěcha -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Spotřební chování a udržitelná móda
Kristýna Zemanová -
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian