Mgr. Ivana Tišková

Bakalářská práce

Organizovanie a riadenie kvality gastronomických služieb vo veľkom hoteli

Organization and quality guidance of gastronomic service in big hotel
Abstract:
The aim of our study was to monitor the organization and quality of gastronomic services in the Hotel Frankenland. We set two research hypotheses focused on the satisfaction of gastronomy and service. Problem areas we set aside in communication, human resources and opportunities. In implementing the work we started from the analysis of feedback on the web portals, unstructured conversation with guests …více
Abstract:
Cieľom našej práce bolo sledovanie organizácie a kvality gastronomických služieb v Hoteli Frankenland. Stanovili sme si dve výskumné hypotézy zamerané na spokojnosť v oblasti gastronómie a s poskytovaným servisom obsluhujúceho personálu. Problémové oblasti sme si vyčlenili v oblasti komunikácie, personalistiky a príležitostí. Pri realizácií práce sme vychádzali z analýzy spätnej väzby na internetových …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
  • Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze