Ing. Klára Baboučková

Bakalářská práce

Marketingové strategie v oboru gastronomie

Marketing strategies in field of gastronomy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií v oboru gastronomie. Práce je rozdělena do dvou částí. První část charakterizuje základní nástroje marketingové strategie směřující k efektivnímu řízení a udržení podniku na trhu. Druhá část popisuje aplikované nástroje v konkrétních dvou restauracích a zaobírá se rozdíly v použitých marketingových strategiích. Cílem této práce je selektovat ty nástroje …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing strategy in field of gastronomy. This thesis is split into two parts. The first part defines basic tools of marketing strategy which lead up to efficient business and to keeping a business in the market. The second part describes applied tools in specific two restaurants and deals with differences in the use of marketing strategies. The goal of this thesis is selection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Roman Radvanovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní