Marketingové strategie v oboru gastronomie – Ing. Klára Baboučková
Ing. Klára Baboučková
Bachelor's thesis
Marketingové strategie v oboru gastronomie
Marketing strategies in field of gastronomy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií v oboru gastronomie. Práce je rozdělena do dvou částí. První část charakterizuje základní nástroje marketingové strategie směřující k efektivnímu řízení a udržení podniku na trhu. Druhá část popisuje aplikované nástroje v konkrétních dvou restauracích a zaobírá se rozdíly v použitých marketingových strategiích. Cílem této práce je selektovat ty nástroje …viacAbstract:
This thesis is focused on marketing strategy in field of gastronomy. This thesis is split into two parts. The first part defines basic tools of marketing strategy which lead up to efficient business and to keeping a business in the market. The second part describes applied tools in specific two restaurants and deals with differences in the use of marketing strategies. The goal of this thesis is selection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rzrk2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Roman Radvanovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec