Personální marketing výrobního podniku – Michaela Beranová
Michaela Beranová
Bakalářská práce
Personální marketing výrobního podniku
Personnel marketing of a production company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak vybraný výrobní podnik TOS VARNSDORF a.s. prakticky využívá nástroje a prostředky interního personálního marketingu a jak jsou zaměstnanci s implementací interního personálního marketingu spokojeni a následně navrhnout strategie z této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlen personální marketing, marketingový …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out how the selected manufacturing company TOS VARNSDORF a.s. practically utilizes tools and means of internal personnel marketing and how satisfied employees are with the implementation of internal personnel marketing, and subsequently to propose strategies in this area. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beranová, Michaela. Personální marketing výrobního podniku. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management výroby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
18. 6. 2024