Najmanová Najmanová

Bachelor's thesis

Sociální média jako nástroj marketingu firem (porovnání českých a zahraničních firem)

Social media as a tool of company marketing (comparison of Czech and foreign companies)
Abstract:
Tato práce se zabývá sociálními médii a jejich využitím v marketingu firmy. Zabývá se konkrétními sociálními médii a možnostmi jejich využívání k propagaci značky a produktů. V práci jsou představeny dvě kosmetické značky, jejichž profily na sociálních sítích jsou v praktické části analyzovány. Dále se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením, ve kterém respondenti tyto dvě společnosti porovnávají …more
Abstract:
This thesis deals with social media and its use in company marketing. It looks at specific social media and how they can be used to promote brands and products. Two cosmetic brands are introduced in the thesis and their social media profiles are analysed in the practical part. Furthermore, the practical part deals with a questionnaire survey in which the respondents compare the two companies based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.