Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré – Bc. Lenka Navrátilová
Bc. Lenka Navrátilová
Diplomová práce
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Conception and Suggestion of Education Information on a Model Example Cooperation Model - Primary School Bystré and City Library Bystré
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá problematikou informační a čtenářské gramotnosti v kontextu základního vzdělávání. Charakter celého textu je teoreticko-aplikační. První část práce je věnována teoretickým charakteristikám gramotnosti, strategickým a koncepčním dokumentům a základům pedagogiky a didaktiky pro knihovníky. V praktické části je vytvořen model spolupráce Základní školy Bystré s Knihovnou …víceAbstract:
Diploma thesis deals with information and reading literacy skills, particularly in the context of basic education. Character of the entire text is theoretically-application. The first part is devoted to the theoretical characteristics of literacy, strategic and conceptual documents and the basics of pedagogy and didactics for librarians. The practical part consists of model of cooperation with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dfh6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Petra Hornochová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTILOVÁ, Lenka. \textit{Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fax5x7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost v rámci informačního vzdělávání v akademických knihovnách
Romana Králová -
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková