Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy – Ing. Markéta Smiřinská
Ing. Markéta Smiřinská
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
The Evaluation of Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Internet zapříčinil transformaci nákupního chování spotřebitelů. Rezistence zákazníků vůči tradičním stimulům marketingové komunikace nutí firmy hledat nové cesty, jak je oslovit. Snaha efektivně komunikovat s cílovými segmenty pomocí adekvátních médií se ve strategii organizací tudíž stává klíčovou. Cílem práce je proto provést hodnocení složek marketingové komunikace vybrané firmy, a navrhnout doporučení …víceAbstract:
Internet caused the transformation of consumers shopping behavior. Customer resistance to traditional marketing communication incentives forces companies to look for new ways to reach them. Company pursuits of effective communication with target segments through adequate media become crucial issue for setup of organization strategies. The goal of this thesis is to carry out the evaluations of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xydy9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová