Ing. Markéta Smiřinská

Diplomová práce

Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy

The Evaluation of Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Internet zapříčinil transformaci nákupního chování spotřebitelů. Rezistence zákazníků vůči tradičním stimulům marketingové komunikace nutí firmy hledat nové cesty, jak je oslovit. Snaha efektivně komunikovat s cílovými segmenty pomocí adekvátních médií se ve strategii organizací tudíž stává klíčovou. Cílem práce je proto provést hodnocení složek marketingové komunikace vybrané firmy, a navrhnout doporučení …více
Abstract:
Internet caused the transformation of consumers shopping behavior. Customer resistance to traditional marketing communication incentives forces companies to look for new ways to reach them. Company pursuits of effective communication with target segments through adequate media become crucial issue for setup of organization strategies. The goal of this thesis is to carry out the evaluations of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní