Řízení a motivace zaměstnanců ve společnosti Auta s.r.o. – Pavel Plíhal
Pavel Plíhal
Bakalářská práce
Řízení a motivace zaměstnanců ve společnosti Auta s.r.o.
Managing employees and their motivation at AUTA s.r.o.
Anotace:
Řízení a motivace zaměstnanců ve společnosti AUTA s.r.o. je práce, která se zaměřuje na chování, působení zaměstnanců a práci s nimi, zejména v malých firmách. Teoretická část je orientována na vybrané segmenty personalistiky v souvislosti s menšími a středními podniky. Cílem této části je čtenáře seznámit s danou problematikou a připravit půdu pro druhou část práce, část praktickou. Praktická neboli …víceAbstract:
Managing employees and their motivation at AUTA s.r.o. is a thesis, which is focusing on behavior of employees and their management in small and medium enterprises (SMEs). Theoretical section of the thesis is about selected segments of human resources management in SMEs. The goal of this section is a presentation of various important topics to the reader and also a preparation for the second part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: Otakar Němec
- Oponent: Václav Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek