Bc. Tereza Pavlová

Diplomová práce

Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti

Aspects of the Customer journey in the B2B market in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem Customer journey na B2B trhu u vybrané společnosti. Cílem práce je navrhnout taková doporučení, která při splnění stanovených předpokladů budou zvyšovat efektivitu marketingových procesů a přinesou společnostem ve vybraném odvětví stálé a loajální zákazníky. V literární rešerši jsou popsána základní témata jako je Customer journey, mapování Customer journey, Customer …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the Customer journey in the B2B market of a selected company. The aim of the thesis is to propose recommendations that, if the stated assumptions are met, will increase the efficiency of marketing processes and bring permanent and loyal customers to companies in the selected sector. In the literature search, basic topics such as Customer journey, Customer journey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedoucí: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.
  • Oponent: Radovan Kožíšek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management