Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti – Bc. Tereza Pavlová
Bc. Tereza Pavlová
Diplomová práce
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Aspects of the Customer journey in the B2B market in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem Customer journey na B2B trhu u vybrané společnosti. Cílem práce je navrhnout taková doporučení, která při splnění stanovených předpokladů budou zvyšovat efektivitu marketingových procesů a přinesou společnostem ve vybraném odvětví stálé a loajální zákazníky. V literární rešerši jsou popsána základní témata jako je Customer journey, mapování Customer journey, Customer …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the Customer journey in the B2B market of a selected company. The aim of the thesis is to propose recommendations that, if the stated assumptions are met, will increase the efficiency of marketing processes and bring permanent and loyal customers to companies in the selected sector. In the literature search, basic topics such as Customer journey, Customer journey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.
- Oponent: Radovan Kožíšek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Faktory ovlivňující spokojenost zákazníků vybraného e-shopu
Klára Foberová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení Občerstvení Na Hrázi
Lukáš Zetek -
The Role of Product Localization in Guest Satisfaction: A Study of Quick Service Restaurants in Europe & the Middle East
Tadeáš Janoušek -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane