Možnosti a meze mystery shoppingu – Bc. Markéta Tučková
Bc. Markéta Tučková
Bakalářská práce
Možnosti a meze mystery shoppingu
Possibilities and limits of mystery shopping
Anotace:
V bakalářské práci je popsána metoda mystery shopping a její jednotlivé fáze, které jsou analyzovány. Dále jsou specifikovány etické aspekty a také je popsána historie této metody. Praktická část se věnuje výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, kde je tato metoda využita jako výzkumný nástroj. V této části se práce také zaměřuje na vlastní analýzu využití metody mystery shopping bankovními a …víceAbstract:
In the bachelor thesis is description of the method of mystery shopping and it is individual phases, that are analyzed. Further, there are specified ethical aspects and also describes the history of this method. The practical part is dedicated to research of Best bank and Best insurance, where this method is used as a research tool. In this part, the work also focuses on their analysis of usage of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qcqw2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková