Analýza a implementace aplikace pro CRM – Petr Hanzlík
Petr Hanzlík
Diplomová práce
Analýza a implementace aplikace pro CRM
Analysis and implementation of CRM application
Anotace:
Tato práce je v první fázi zaměřena na analýzu koncepce CRM. Obecně popisuje východiska vzniku koncepce CRM, její jednotlivé prvky, přínosy a procesy zavádění této koncepce ve společnosti. Dále je popsána aplikační architektura CRM a metody měření úspěšnosti zavedení celé koncepce CRM ve společnosti. V praktické části je pomocí programovacího jazyka C# a prostředí .NET vytvořena aplikace, která je …víceAbstract:
The thesis focuses primarily on the analysis of CRM. First, it describes, in general, methodologies of the CRM origin, its individual features, contributions and processes of implementation in a company. Furthermore, the thesis describes CRM application architecture and methods how to measure CRM implementation success rate in a company. In the second, i.e. practical part, an application is created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva