Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht? Mediengestütztes Selbstlernen aus der Perspektive der Lernenden. – Bc. Lucie Primusová
Bc. Lucie Primusová
Diplomová práce
Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht? Mediengestütztes Selbstlernen aus der Perspektive der Lernenden.
Learner Autonomy in Foreign Language Teaching? Media-supported Self-Learning from the Learners' Perspective.
Abstract:
This thesis focuses on the use of digital media for independent learning of German outside the classroom. The theoretical part explains the connection between language and digital media, then describes the involvement of digital media in foreign language teaching. A large part of the theory is a description of independent learning of the German language from several professional perspectives, while …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití digitálních medií při samostatném učení německého jazyka mimo školní vyučování. Teoretická část vysvětluje souvislosti mezi jazykem a digitálními médii, poté popisuje zapojení digitálních medií do výuky cizího jazyka. Velkou část teorie tvoří popis samostatného učení německého jazyka z mnoha odborných pohledů, zároveň je zde rozebrána výuka druhého cizího …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c3n0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2025
- Vedoucí: Dr. phil. Ursula Dorothea Riedner
- Oponent: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRIMUSOVÁ, Lucie. \textit{Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht? Mediengestütztes Selbstlernen aus der Perspektive der Lernenden.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fbrygn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Problematické používání digitálních médií u queer populace - systematická review
Lukáš Nekuža -
Metodika přípravy a používání digitálních médií v pedagogické praxi
Vladimír Pekařík -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ