Bc. Lucie Primusová

Diplomová práce

Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht? Mediengestütztes Selbstlernen aus der Perspektive der Lernenden.

Learner Autonomy in Foreign Language Teaching? Media-supported Self-Learning from the Learners' Perspective.
Abstract:
This thesis focuses on the use of digital media for independent learning of German outside the classroom. The theoretical part explains the connection between language and digital media, then describes the involvement of digital media in foreign language teaching. A large part of the theory is a description of independent learning of the German language from several professional perspectives, while …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití digitálních medií při samostatném učení německého jazyka mimo školní vyučování. Teoretická část vysvětluje souvislosti mezi jazykem a digitálními médii, poté popisuje zapojení digitálních medií do výuky cizího jazyka. Velkou část teorie tvoří popis samostatného učení německého jazyka z mnoha odborných pohledů, zároveň je zde rozebrána výuka druhého cizího …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2025
  • Vedoucí: Dr. phil. Ursula Dorothea Riedner
  • Oponent: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta