Bc. David Němec

Diplomová práce

Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích

Marketing strategy for development of marketplace internet application for new markets
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro marketplace internetovou aplikaci v období její expanze. V první části práce jsou čtenáři přiblíženy základní pojmy marketingu a marketingového řízení organizace. Teoretická část práce slouží jako nezbytný úvod do problematiky tvorby marketingové strategie s důrazem na specifický online marketing a marketing služeb. V praktické části je pak navržena …více
Abstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for internet marketplace application during its expansion. In the first part of thesis are zoomed to readers basic concepts of marketing and marketing management of organization. Theoretical part of thesis serves as a necessary introduction to the topic of creation of marketing strategy with emphasis on specific online and service marketing. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2016
  • Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Ondřej Materna, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky