Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích – Bc. David Němec
Bc. David Němec
Diplomová práce
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
Marketing strategy for development of marketplace internet application for new markets
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro marketplace internetovou aplikaci v období její expanze. V první části práce jsou čtenáři přiblíženy základní pojmy marketingu a marketingového řízení organizace. Teoretická část práce slouží jako nezbytný úvod do problematiky tvorby marketingové strategie s důrazem na specifický online marketing a marketing služeb. V praktické části je pak navržena …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for internet marketplace application during its expansion. In the first part of thesis are zoomed to readers basic concepts of marketing and marketing management of organization. Theoretical part of thesis serves as a necessary introduction to the topic of creation of marketing strategy with emphasis on specific online and service marketing. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eif99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2016
- Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Ondřej Materna, LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Václav Nechyba -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek