Informační technologie ve výuce biologie na střední škole – Stanislav RUPEC
Stanislav RUPEC
Diplomová práce
Informační technologie ve výuce biologie na střední škole
Information technology in biology teaching in high school
Anotace:
Diplomová práce obsahuje informace o využití ICT jako didaktických pomůcek ve výuce na středních školách. Cílem práce jsou návrhy efektivního využití hardwaru a softwaru při výuce biologie na gymnáziu. Součástí diplomové práce je návrh metodického listu, jako ukázka možnosti využití ICT u konkrétního tématu v praxi.Abstract:
The thesis contains information on the use of ICT as teaching aids in secondary schools. The aim of the thesis is to design an efficient use of hardware and software for teaching biology in high school. Part of the thesis is a proposal of methodological note, as an example of the possibility of using ICT for a specific subject in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2011
Zveřejnit od: 12. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUPEC, Stanislav. Informační technologie ve výuce biologie na střední škole. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informatika / In-Bi
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová