Identifikace změn v ekonomice a marketingu turismu – Bc. Anastassiya Kushenova
Bc. Anastassiya Kushenova
Diplomová práce
Identifikace změn v ekonomice a marketingu turismu
Identification of changes in the economy and marketing of tourism
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedení identifikace změn v ekonomice vytvořit doporučení vybraným zemím v oblasti jejich destinačního marketingu. Šetření bylo zaměřeno na Uzbekistán a Kazachstán. Z hlediska posledních změn v ekonomice byly identifikovány následující oblasti: ekonomický rozvoj v Uzbekistánu a Kazachstánu, COVID-19 a rozvoj vnitřního cestovního ruch, důraz na bezpečnost …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis was based on the identification of changes in the economy to make recommendations to selected countries in the field of their destination marketing. The investigation focused on Uzbekistan and Kazakhstan. In terms of recent changes in the economy, the following areas have been identified: economic development in Uzbekistan and Kazakhstan, COVID-19 and the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/grv4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUSHENOVA, Anastassiya. \textit{Identifikace změn v ekonomice a marketingu turismu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/fcw12b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková