Specifika internetového nakupování – Olga HRANOSTÝLOVÁ
Olga HRANOSTÝLOVÁ
Bakalářská práce
Specifika internetového nakupování
Specifics for online shopping
Anotace:
Hlavní myšlenkou bakalářské práce je porovnání a identifikace faktorů, které ovlivňují proces volby mezi internetovým nakupováním a klasickým nakupováním v kamenných obchodech. Tento záměr byl zkoumán konkrétně na vzorku studentů Fakulty sociálně ekonomické Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Teoretická část práce se věnuje obchodu, jeho významu a funkci, dále jsou podrobně charakterizovány …víceAbstract:
The main idea of the Bachelor's work is the comparison and identification of the factors that affect the process of choice between Internet shopping and shopping in the classical stone shops. This intention was examined more specifically on the sample of students of the Faculty of socio-economic University of Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem. The theoretical part of the work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRANOSTÝLOVÁ, Olga. Specifika internetového nakupování. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím