Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky) – Bc. Tatyana Grimberg
Bc. Tatyana Grimberg
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)
Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries (Pop-up Retail Shop Project for a Fashion Brand)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v módní sféře. V teoretické části vysvětlím podstatu marketingu v oblasti módy v rámci tzv. fashion industry (fashion bussinesu). V praktické části se zabývám projektem vybudování úspěšného obchodu módní značky a jeho propagace.Abstract:
This thesis deals with marketing communications in the fashion industry. In the theoretical part I’m going to explain the essence of marketing in fashion business. In practical part I will create a project of a successful shop for a fashion brand and fashion brand promotion.Klíčová slova
Značka móda průzkum trhu marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingový mix vizuální merchandising guerilla marketing pop-up obchod. Brand Fashion Market Research Marketing Communications Integrated Marketing Communications Marketing Mix Visual Merchandising Pop-up Shop.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fku4d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRIMBERG, Tatyana. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fd3y7z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller