Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů – Bc. Ester Štrochová, DiS.
Bc. Ester Štrochová, DiS.
Diplomová práce
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Marketing strategy for a startup concerning project management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start up projekt, zabývající se řízením projektů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně charakterizovány jednotlivé pojmy. Jako co je to marketing, marketingové analýzy a marketingový mix, kdy jsou tyto pojmy představeny v teoretické rovině a následně implementovány do praxe. V praktická …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a marketing strategy for a start-up project, dealing with project management. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part generally characterises the individual concepts. Like what is marketing, marketing analysis and marketing mix, where these concepts are introduced on a theoretical level and then implemented in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/yxbol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka