Bc. Ester Štrochová, DiS.

Diplomová práce

Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů

Marketing strategy for a startup concerning project management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start up projekt, zabývající se řízením projektů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně charakterizovány jednotlivé pojmy. Jako co je to marketing, marketingové analýzy a marketingový mix, kdy jsou tyto pojmy představeny v teoretické rovině a následně implementovány do praxe. V praktická …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the design of a marketing strategy for a start-up project, dealing with project management. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part generally characterises the individual concepts. Like what is marketing, marketing analysis and marketing mix, where these concepts are introduced on a theoretical level and then implemented in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/yxbol/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management