Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů – Bc. Ester Štrochová, DiS.
Bc. Ester Štrochová, DiS.
Master's thesis
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Marketing strategy for a startup concerning project management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start up projekt, zabývající se řízením projektů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně charakterizovány jednotlivé pojmy. Jako co je to marketing, marketingové analýzy a marketingový mix, kdy jsou tyto pojmy představeny v teoretické rovině a následně implementovány do praxe. V praktická …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a marketing strategy for a start-up project, dealing with project management. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part generally characterises the individual concepts. Like what is marketing, marketing analysis and marketing mix, where these concepts are introduced on a theoretical level and then implemented in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/yxbol/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTROCHOVÁ, Ester. \textit{Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fdadqg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka