Jan KŘÍHA
Bachelor's thesis
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Specifics of marketing communication of small businesses
Abstract:
Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to propose communication changes of selected company based on the analysis of specifics of marketing communication of small businesses. The theoretical part defines small businesses, describes the advantages and disadvantages of this type of business and possibilities of support in the Czech Republic. It also deals with individual tools that are used in marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍHA, Jan. \textit{Specifika marketingové komunikace malých podniků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fdti3w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍHA, Jan. Specifika marketingové komunikace malých podniků. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights