Komunitní akce jako komunikační nástroj pořadatele eventů – Matěj Vítek
Matěj Vítek
Bachelor's thesis
Komunitní akce jako komunikační nástroj pořadatele eventů
Community events as a communication tool for an event organizer
Abstract:
Práce se zaměřuje na komunitní akce a jejich komunikační a marketingovou funkci pro pořadatele eventů Explicit Collective, jakožto odlišující prvek vůči konkurenčním rave akcím. Teoretická část popisuje jednotlivé modely využité v práci spolu s definicí pojmů okolo eventů. Analytická část využívá marketingových modelů ke zjištění aktuální situace, ve které se firma nachází a identifikace klíčového …moreAbstract:
The thesis focuses on community events and their communication and marketing function for the event organizer Explicit Collective as a differentiating element from competing rave events. The theoretical part describes the different models used in the thesis along with defining the concepts around events. The analytical section uses the marketing models to determine the current situation the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Miriam Habibi, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse