Integrace žáků s ADHD v běžné škole – Mgr. Vladimíra Zapletalová
Mgr. Vladimíra Zapletalová
Bakalářská práce
Integrace žáků s ADHD v běžné škole
Integration of pupils with the ADHD syndrome into the mainstream school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je problematika syndromu ADHD a integrace dítěte s obtížemi, které jej provází do běžné školy. Teoretická část se věnuje vývoji terminologie a příčinám vzniku syndromu ADHD, popisuje projevy dítěte, výskyt, diagnostiku a terapeutické možnosti. Dále se zabývá pojmy integrace a inkluze, popisuje legislativní rámec, možnosti vzdělávání žáků se syndromem ADHD a shrnuje doporučované …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on ADHD syndrome and an integration of children with ADHD into the mainstream school. The theory concentrates on a terminology progress, possible reasons for appearance of the ADHD, how children with ADHD syndrome behave, what diagnostic methods and therapies are used. Next part of the work explains terms integration and inclusion, describes the related legislation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l292r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Vliv hlasové výchovy na děti s poruchou pozornosti
Gabriela Neveselá -
Integrace žáka s ADHD do běžné ZŠ
Alžběta Mikaušová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Inkluze dětí s ADHD pohledem pedagogických pracovníků
Romana Králičová