Marketingová strategie a filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha – Bc. Eliška Trávníčková
Bc. Eliška Trávníčková
Diplomová práce
Marketingová strategie a filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha
Off-White Brand Marketing Strategy and Philosophy: An insight on creator Virgil Abloh
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie a filozofie módní značky Off-White. Teoretická část zkoumá základní principy marketingu, marketingový mix (4P), branding a identitu značky. Dále se věnuje marketingové komunikaci, s důrazem na online marketing a sociální média. Praktická část se soustředí na samotnou značku Off- White, sleduje její vývoj a analyzuje marketingové komunikační …víceAbstract:
This dissertation thesis focuses on the analysis of the marketing strategy and philosophy of the Off-White fashion brand. The theoretical part examines the basic principles of marketing, the marketing mix (4P), branding and brand identity. It also specializes in marketing communication, with an emphasis on online marketing and social media. The practical part focuses on the Off-White brand itself, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula
Název
Vložil
Vloženo
Práva