Bc. Karina CHODUROVÁ

Master's thesis

Komunikační strategie jazykové agentury

Communication Strategy of a Language Agency
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikační strategii pro Jazykovou agenturu MAXIMUM s.r.o. na rok 2013. Práce je rozdělena tři části; teoretickou, praktic-kou a projektovou. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, trhu jazykového vzdě-lávání a marketingovou komunikací. Na základě těchto poznatků vymezuje teoretická vý-chodiska pro praktickou část. V praktické části je představena …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design an effective communication strategy for language agency MAXIMUM Ltd. in 2013. The thesis is divided into three parts; theoretical, practical and project. The theoretical part deals with services market, language education, and marketing communication. This theoretical base determines the theoretical starting points for the practical part. In the practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHODUROVÁ, Karina. Komunikační strategie jazykové agentury. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe